СЗШ №15
Адреса веб-сайту закладу: seversh15.com.ua
СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №15 І-ІІІ СТУПЕНІВ м. СЄВЄРОДОНЕЦЬКА ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва закладу: середня загальноосвітня школа №15 І-ІІІ ступенів м. Сєвєродонецька Луганської області
Юридична адреса: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Федоренка, 39
Контактний телефон: (06452) 43531
Електронна адреса: seversh15@ukr.net
Інформація про директора та заступників закладу освіти:
директор – Кузьменко Наталія Миколаївна, вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист ((06452) 43531);
заступники директора з навчально-виховної роботи:
Черкашина Людмила Миколаївна, вчитель географії, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист;
Зарайська Людмила Вікторівна, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист;
Соціально-психологічна служба школи:
Гончар Оксана Вікторівна – педагог соціальний.
Історія закладу:
Середня загальноосвітня школа № 15 розпочала свій розвиток у 1966 році. Часто змінювала свій статус; з 2000 року працює як «середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів». У 2016 році відзначила свій 50-річний ювілей.
За час свого існування навчальний заклад випустив багато випускників, серед яких 43 із золотою та срібною медалями.
У школі 20 класів, у яких навчається 472 учні, середня наповнюваність класів – 25 учнів. Навчання організоване за історичним профілем.
Стратегічна мета школи: «Навчити учнів жити в умовах сучасної держави, знати його закони, відстоювати свої права; практично реалізовувати свої знання, вміння в житті»
Мета управлінської діяльності у школі: «Забезпечити активну участь в управлінні школою громадського активу мікрорайону, міста; всіх учасників навчально-виховного процесу»
Педагогічний колектив – це високопрофесійна спільнота однодумців.
У школі працює 11 учителів вищої категорії, 10 учителів І категорії, 5 вчителі ІІ категорії, 15 спеціалістів. Мають звання «Учитель-методист» - 3, «Старший учитель» - 5.
Учителі активно впроваджують у НВП елементи інноваційних педагогічних технологій: групового, інтерактивного навчання, ігрової та інформаційно-комунікаційних технологій, технології формування творчої особистості.
Особлива увага приділялася запровадженню нових державних стандартів освіти України, організації навчально-виховного процесу за новими програмами у 5-9 класах, роботі вчителів початкових класів за оновленими програмами, удосконаленню роботи з навчально з національно-патріотичного виховання школярів, впровадженню Концепції Нової української школи.
Структура закладу:
В своїй структурі заклад має:
Початкова школа – 175 учнів
Основна школа – 249 учнів
Старша школа – 48 учнів
Пріоритетні напрямки роботи школи:
Навчальний та виховний процеси діяльності школи здійснюються на основі реалізації концептуальних ідей, вибраних вчителями педагогічних технологій та цільового проєктного планування. Всі проєкти утворюють гармонійну цілісну систему діяльності школи.
Проєкт «Освіченість»:
- забезпечення якісного освітнього процесу відповідно до вимог НУШ, державних стандартів.
Проєкт «Простір»:
- матеріально-технічне оснащення та сучасне естетичне оформлення навчального закладу, з урахуванням принципу інклюзивності середовища.
Проєкт «Захист»:
- створення безпечного освітнього простору через захист прав дітей, роботу щодо попередження булінгу, всіх форм насильства та дискримінації, психологічного супроводу освітнього процесу;
- попередження правопорушень та негативних проявів.
Проєкт «Турбота»:
- підтримка родин у СЖО та пільгових категорій;
- створення умов для інклюзивної освіти, педагогічного патронажу для учнів з ООП.
Проєкт «Таланти»:
- розвиток та створення системи гурткової, позаурочної роботи відповідно до потреб закладу (творчий та спортивний напрямки);
- підтримка обдарованих учнів.
Проєкт «Друзі»:
- участь у проєктах, співпраця відповідно до візії навчального закладу.
Проєкт «Партнери»:
- розвиток системи самоврядування: учнівського, педагогічного, батьківського.
Проєкт «Зростання»:
- забезпечення постійної самоосвіти педагогів, підвищення кваліфікації відповідно до сучасних потреб;
- забезпечення командності, комфортних умов, ефективного менеджменту педагогічного колективу;
- постійний моніторинг вимог сучасності та корекція, вдосконалення змісту, форм, методів, освітнього процесу, завдань навчального закладу.
Головна мета школи:
- Забезпечення проведення докорінної та системної реформи загальної середньої освіти за такими напрямами:
- впровадження реформи Нової української школи
- продовження якісної реалізація нових державних стандартів загальної середньої освіти, розроблених з урахуванням компетентностей, необхідних для успішної самореалізації особистості;
- реалізація співпраці школи з громадою міста через батьківський комітет, учнівське самоврядування щодо активізації системи державно-громадського управління школою;
- підвищення мотивації вчителя шляхом надання академічної свободи та стимулювання до професійного зростання;
- запровадження принципу дитиноцентризму (орієнтація на потреби учня);
- удосконалення процесу виховання;
- створення сучасного освітнього середовища, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, вчителів і батьків;
- Модернізація структури методичної роботи школи з метою створення умов для успішного оволодіння педагогами теорії та практики новітніх освітніх технологій.
- Співробітництво сім’ї, школи та громадськості як реальний шлях утвердження демократизації та гуманізації в шкільному житті.