Гімназія "Гармонія"
Адреса веб-сайту закладу: severodonetsk-garmoniya.lg.sch.in.ua
Повна назва підприємства, установи, організації: Гімназія «ГАРМОНІЯ» міста Сєвєродонецька Луганської області
Адреса юридична: 93404, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Юності, 1
телефон: (06452) 4-02-54, 4-02-55, 4-04-05
Електронна адреса: hbk_garmoniy@ukr.net
П.І.Б. директора: Тетяничко Людмила Василівна
П.І.Б. заступника директора з навчально-виховної роботи: Якубовська Тетяна Анатоліївна
П.І.Б. вихователя-методиста: Серебрякова Галина Сергіївна
П.І.Б. педагога соціального: Марченко Лариса Миколаївна
П.І.Б. практичного психолога: Білан Яна Вікторівна
Історичною назвою навчального закладу до 1990 року була «Середня школа №2 м. Сєвєродонецька Ворошиловградської області», з 1990 року – «Середня школа №2 м. Сєвєродонецька Луганської області».
Згідно з рішенням виконкому Сєвєродонецької міської ради від 18.12.2003 року №1024 назва школи «Середня школа №2 м. Сєвєродонецька Луганської області» була змінена на «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 м. Сєвєродонецька Луганської області».
Згідно з рішенням виконкому Сєвєродонецької міської ради від 24.04.2014 року №3792 навчальний заклад перетворено в «Навчально-виховний комплекс «ГАРМОНІЯ» (загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)) міста Сєвєродонецька Луганської області».
Згідно з Розпорядженням керівника військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області від 02.11.2020 № 798 з 01.12.2020 назву змінено на Гімназія «ГАРМОНІЯ» міста Сєвєродонецька Луганської області.
Структура гімназії "ГАРМОНІЯ"
Дошкільний підрозділ – дошкільний навчальний заклад
Завдання дошкільного підрозділу:
- надати повноцінну дошкільну освіту;
- створити умови для всебічного розвитку дитини;
- створити умови для уникнення стресових ситуацій під час переходу з дошкільного підрозділу в початкову школу;
- готувати дитину до особистісно орієнтованої моделі навчання і виховання.
Початкова школа – школа розвитку
Завдання початкової школи:
- забезпечення змістовної методичної наступності з дошкільним підрозділом;
- формування позитивного ставлення до навчання (мотиваційна готовність);
- формування високого рівня довільної поведінки (вольова готовність), що означає уміння включатися в завдання, зберігати задачу, планувати свої дії, діяти за правилом, контролювати свої дії;
- формування необхідного рівня пізнавальних процесів (когнітивний розвиток);
- розвиток здатності до адаптації в умовах нової життєвої ситуації;
- виконання державних стандартів освіти на час її завершення;
- організація корекційно-розвиваючого (інклюзивного) навчання.
Основна школа – школа індивідуального вибору
Завдання основної школи:
- формування міцних, стійких, глибоких знань з основ наук;
- створення умов для формування в учнів загального диференційованого інтересу до вивчення предметів, для поширення й поглиблення знань в обраних напрямках для розвитку пізнавальних творчих здібностей учнів, для їхнього творчого самовираження;
- підвищення мотивації навчання через активізацію пізнавальної діяльності, розвиток загальних і спеціальних здібностей, їх діагностику;
- формування навичок культури праці;
- формування ключових компетентностей, розвиток рефлексивних здібностей та навичок;
- професійна орієнтація й за можливості допрофільна підготовка;
- здійснення психолого-соціального супроводу навчально-виховного процесу, що корегує розвиток дитини.
В 2020-2021 навчальному році НВК «ГАРМОНІЯ» працює над темою: «Навчання і виховання гармонійно розвиненої, соціально зрілої особистості через формування у навчально - виховному закладі інноваційного освітнього середовища» та методичною темою: «Формування життєвих компетентностей школярів у контексті створення інноваційного освітнього простору Нової української школи».
Пріоритетні напрямки роботи на 2020-2021 навчальний рік
Головна задача:
- Забезпечення якісного освітнього процесу та охоплення навчанням всіх дітей шкільного віку.
Навчальна робота:
- Формування навчальних компетенцій учнів в умовах оновлення освіти.
- Впровадження Державних стандартів початкової загальної освіти, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.
- Підвищення якості навчальних досягнень учнів та забезпечення рівного доступу до якісної освіти учням з особливими освітніми потребами.
- Підвищення результативності участі в предметних олімпіадах і конкурсах.
- Підтримка і педагогічний супровід обдарованих дітей.
Виховна та соціальна робота:
- Виховання гармонійно розвинутої, творчо активної, соціально адаптованої особистості.
- Удосконалення навчально-виховної роботи з національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді, формування їх активної громадянської позиції.
- Забезпечення безумовного виконання всіх норм законодавства із захисту дітей пільгових категорій та інших учасників НВП.
- Створення і подальше зімкнення класних колективів.
- Створення умов для раннього виявлення та розвитку творчих здібностей, обдарованості учнів.
- Запобігання правопорушень учнів, профілактична робота з правового виховання.
Методична робота
- Реалізація Концепції нової української школи шляхом впровадження нового змісту освіти, заснованого на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації учня в суспільстві.
- Формування у навчальному закладі інноваційного освітнього середовища, яке сприяє творчій самореалізації дітей та педагогів.
- Підвищення якості освіти на основі розвитку професійної компетентності педагогів, переорієнтування навчання у школі на практичне застосування знань, умінь та ставлень, які потрібні сучасній людині для життя.
- Реалізація діяльнісного підходу до навчання та виховання шляхом використання інноваційних технологій з метою формування життєво компетентнісної особистості.
- Забезпечення у процесі навчання та виховання психологічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами.
- Підвищення рівня науково-методичного супроводу професійного саморозвитку педагогічних працівників шляхом організації науково-педагогічної взаємодії на засадах партнерства як однієї з базових цінностей нової школи.
- Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі, управлінні закладом та системі науково-методичної роботи з педагогами, упровадження різних форм дистанційного навчання учнів та вчителів.
- Проведення системних методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, забезпечення результативної участі вчителів у конкурсах професійної майстерності різного рівня.
- Вивчення та впровадження в практику нових освітніх технологій, узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду.
- Створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників.