A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Управління освіти Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області

Ясла-садок №42

Сайт: http://severodonetsk-dnz42.lg.sch.in.ua

Ясла-садок №42

міста Сєвєродонецька Луганської області

   Веселі малюки

йдуть в садочок залюбки,

У садочку нам   цікаво,

не хвилюйтесь, тато й мама!

Адреса закладу: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк,  вул. Курчатова, буд. 17-А

Телефон: (06452) 2-80- 74;  

Електронна пошта: dnz-42@ukr.net

Директор: Сердюк Олена Миколаївна

(099) 19 - 19 - 185

Вихователь-методист: Запічна Тетяна Петрівна (095) 39 - 58 - 953

Практичний психолог: Урбанська Олена Михайлівна

Вчителі-логопеди:

Голотюк Любов Євгенівна                                 

Нехороша Людмила Миколаївна

Чепова Дар‘я Вікторівна 

Вчитель-дефектолог: Зеленська Яна Миколаївна

       Ясла-садок  №42 засновано у вересні 1985 року.

       Дитячий садок готовий прийняти 320 дітей.

 

  Ясла-садок №42 – це садочок радості для дітей, школа творчості для педагогів, центр спілкування для батьків. 

Структура закладу - всього 14 груп :

2 групи  ясельного  віку, 12 груп дошкільного віку  (з  яких 2  логопедичні групи,  1 група для дітей з  затримкою психічного розвитку).  

    Виховують і навчають дітей 36 досвідчених педагогів: 27 вихователів, 3 вчителя - логопеда, вчитель-дефектолог, інструктор з фізичного виховання, 3 музичних керівника,  практичний  психолог; більшість з них мають вищу педагогічну освіту. Усім педагогам притаманні  кращі духовно-моральні якості  особистості, які вони успішно втілюють у своїх вихованців.

    Ясла-садок №42 – це маленька країна дитинства, яка дихає, відчуває, радіє, засмучується, пізнає все  нове; це чисті і затишні групи, багато іграшок, цікаві захоплюючі заняття, це  свята та розваги, проєкти, спортивні змагання, зустрічі з цікавими людьми.

    Це сучасний заклад, який забезпечує  належні умови для реалізації дитиною свого природного потенціалу (фізичного, психологічного, соціального), сприяє гармонійному та особистісному зростанню кожного вихованця.

Здоров’язбережувальні технології - інноваційний крок в освіті.

Єдина методична проблема:

Збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини.

 « Впровадження в роботу дошкільного закладу новітніх здоров’яформуючих та здоров‘язбережувальних технологій, як дієвого засобу оздоровлення дітей».

 Пріоритетні напрямки  роботи :

1. Створення сприятливих умов для формування особистісної зрілості дитини, розвитку ії базових якостей, формування елементарної життєвої компетенції дитини, виховання свідомого ставлення до власного здоров’я,  формування активної позиції дитини щодо власної безпеки,  забезпечення соціальної адаптації, формування навичок практичного життя  та готовності продовжувати освіту.

 2. Підвищення рівня професійної компетенції педагогів шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій, як ефективного засобу підвищення якості дошкільної освіти.

Педагоги в атмосфері доброзичливості проводять заняття з народознавства, малювання, художньої літератури, музики, валеології, знайомлять вихованців з правилами протипожежної безпеки, дорожнього руху,  формують екологічну свідомість,  навички практичного життя, готовність до взаємодії з навколишнім світом, розвивають вміння налагоджувати  стосунки з однолітками та дорослими, навчають дітей  спілкуватися рідною мовою. Спільна творчість дарує радість, вчить приймати рішення, знаходити своє місце в колективі однолітків

  В роботу з дітьми педагоги впроваджують сучасні інноваційні  технології: комп’ютерні технології, експериментально - дослідницьку діяльність, мнемотехніку, метод проектів, засоби арт-терапії, ЛЕГО-технологію, музикотерапію; розвиваючі та творчі ігри.

   Педагоги звертають увагу на діяльнісний підхід,  створюють умови для участі дітей у різних видах діяльності так, щоб це було природньо, органічно до потреб та інтересів дитини. Відносини з дітьми педагоги будують на  принципах уваги до дитини, визнанні її потреб, конструктивному спілкуванні, успішності в діяльності, повазі, підтримці, співпраці, активності; допомагають дитині бути здоровою, творчо обдарованою, розвивати та реалізувати  свої можливості.

    У дошкільному закладі малюки  відчувають  затишну атмосферу, знаходять друзів для веселих ігор.  Освітньо - виховні осередки діяльності  дають змогу кожній дитині  знайти собі справу відповідно до своїх інтересів, уподобань, навчатися граючись.

     Турбота про здоров’я малюків - найважливіша праця вихователя. Збереження та зміцнення здоров’я кожного малюка, вироблення стійких соціальних настанов, щодо усвідомлення необхідності здорового способу життя, формування  у дитини готовності бути здоровою - є вкрай важливим завданням дошкільного закладу.

«Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра у свої сили ».    

 Здоров’я дитини розглядається педагогами як багатовимірна категорія, в яку входить фізична, психічна, духовна і соціальна складові.

     В дошкільному закладі фізичний розвиток  дошкільнят спрямований, насамперед, на охорону та зміцнення фізичного та психічного  здоров’я дітей, підвищення захисних сил організму, виховання стійкого інтересу до рухової активності, звички до здорового способу життя, формування життєво необхідних рухових умінь, навичок та фізичних якостей (швидкість, спритність, витривалість, гнучкість), формування культури здоров’я.    

      На заняттях з фізичної культури, спортивних змаганнях активно використовуються новітні здоров’язбережувальні технології: степ-платформи, фітбол -гімнастика, джампінг, завдяки чому максимально задовольняється потреба дітей в активних рухах, підвищується розумова працездатність, покращується емоційний стан. 

     Невід’ємною частиною духовного розвитку дитини-дошкільника – є національно-патріотичне виховання. Родинно-патріотичні свята стали доброю традицією в дошкільному закладі.  Залучення  до них дітей, батьків, педагогів  сприяє формуванню у малят активної соціальної і громадської позиції, почуття гордості  за свою Батьківщину. Любов до Батьківщини, усвідомлення себе часткою великої української родини, перші кроки розуміння сутності добра, справедливості та краси закладаються в кожне маленьке сердечко у найбільш сприятливий для цього період-період дошкільного дитинства.

        Провідне місце у формуванні особистості дитини належить сім'ї.  Виховання дитини починаться в родині, але і самих батьків теж слід виховувати.

Одним  з важливих засобів реалізації  співробітництва дошкільного закладу з сім’єю  - є залучення батьків до спільної діяльності, де батьки стають активними учасниками організованих заходів. Поліпшення родинної екології позитивно впливає на гармонію фізичного та психічного здоров’я малюків.        

     Формула успіху колективу:  любити дітей, не стояти на місці, впроваджувати нові досягнення в педагогіці, працювати разом з батьками, досягати кращого!

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Оцініть наш сайт

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано