A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти Сєвєродонецької міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області

Гімназія № 15

Адреса веб-сайту закладу:  seversh15.com.ua

ГІМНАЗІЯ № 15 МІСТА СЄВЄРОДОНЕЦЬКА

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Повна назва закладу: Гімназія № 15 міста Сєвєродонецька Луганської області

Юридична адреса: 93400, Луганська область, Сєвєродонецький район, місто Сєвєродонецьк, вулиця Федоренка, 39

Контактний телефон: (06452) 43531

Електронна адреса: shkolasever15@gmail.com

Інформація про директора та заступників закладу освіти:

директор: Кузьменко Наталія Миколаївна, вчитель математики та фізики, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.

заступник директора з навчально-виховної роботи: Зарайська Людмила Вікторівна, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої  категорії, вчитель-методист.

Соціально-психологічна служба школи:

Гончар Оксана Вікторівна – педагог соціальний.

 

Історія закладу:

Гімназія № 15, як школа розпочала свій розвиток у 1966 році. Часто змінювала свій статус, з 2023 року працює як «гімназія». У 2021 році відзначила свій 55-річний ювілей.

            За час свого існування освітній заклад випустив багато випускників, серед яких 43 із золотою та срібною медалями.

            На початок 2023-2024 навчального року в школі - 11 класів, у яких навчається 280 учнів серед яких 11 дітей з ООП; середня наповнюваність класів - 25 учнів.

            Стратегічна мета гімназії: «Навчити учнів жити в умовах сучасної держави, знати його закони, відстоювати свої права; практично реалізовувати свої знання та вміння в житті»

Мета управлінської діяльності у закладі: «Забезпечити активну участь в управлінні закладом громадського активу всіх учасників освітнього процесу»

У школі працює 5 вчителів вищої категорії, 7 учителів І категорії,  4 спеціалісти. Мають звання  «Учитель-методист» - 3, «Старший учитель» - 2.

            Учителі активно впроваджують в освітній процес, який проводиться під час воєнного стану дистанційно, елементи інноваційних педагогічних технологій: групового, інтерактивного навчання, ігрової та інформаційно-комунікаційних технологій, технології формування творчої особистості.

Пріоритетні напрямки роботи гімназії:

Освітній процес діяльності гімназії здійснюються на основі реалізації концептуальних ідей, вибраних вчителями педагогічних технологій та цільового проєктного планування. Всі проєкти утворюють гармонійну цілісну систему діяльності закладу.

  • Проєкт «Освіченість»: забезпечення якісного освітнього процесу відповідно до вимог НУШ, державних стандартів.
  • Проєкт «Простір»: матеріально-технічне оснащення та сучасне естетичне оформлення  освітнього закладу, з урахуванням принципу інклюзивного середовища.
  • Проєкт «Захист»: створення безпечного освітнього простору через захист прав дітей, роботу щодо попередження булінгу, всіх форм насильства та дискримінації, психологічного супроводу освітнього процесу; попередження правопорушень та негативних проявів.
  • Проєкт «Турбота»: підтримка родин у СЖО та пільгових категорій; створення умов для інклюзивної освіти, педагогічного патронажу для учнів з ООП.
  • Проєкт «Таланти»: розвиток та створення системи гурткової, позаурочної роботи відповідно до потреб закладу (творчий та спортивний напрямки) ;підтримка обдарованих учнів.
  • Проєкт «Друзі»: участь у проєктах, співпраця відповідно до візії освітнього закладу.
  • Проєкт «Партнери»: розвиток системи самоврядування: учнівського, педагогічного, батьківського.
  • Проєкт «Зростання»: забезпечення постійної самоосвіти педагогів, підвищення кваліфікації відповідно до сучасних потреб; забезпечення командності, комфортних умов, ефективного менеджменту педагогічного колективу; постійний моніторинг вимог сучасності та корекція, вдосконалення змісту, форм, методів, освітнього процесу,  завдань  навчального закладу.

Головні цілі гімназії:

  • Забезпечення проведення докорінної та системної реформи загальної середньої освіти за такими напрямами:
  • впровадження реформи Нової української школи;
  • продовження якісної реалізації нових державних стандартів загальної середньої освіти, розроблених з урахуванням компетентностей, необхідних для успішної самореалізації особистості;
  • реалізація співпраці закладу з громадою міста через батьківський комітет, учнівське самоврядування щодо активізації системи державно-громадського управління гімназією;
  • підвищення мотивації вчителя шляхом надання академічної свободи та стимулювання до професійного зростання;
  • запровадження принципу дитиноцентризму  (орієнтація на потреби учня);
  • удосконалення процесу виховання;
  • створення сучасного освітнього середовища, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, вчителів і батьків.
  • Модернізація структури методичної роботи гімназії з метою створення умов для успішного оволодіння педагогами теорії та практики новітніх освітніх технологій.
  • Співробітництво родини, закладу та громадськості як реальний шлях утвердження демократизації та гуманізації в шкільному житті.

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Оцініть наш сайт

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано